onsdag, juli 29, 2009

Nya örhängen igen


Hinner inte blogga, borde lägga ut auktioner, borde sova, idag packade vi sålda varor , skickade vinnarmail , sen var vi till stan,kollade i lite affärer, och plötsligt hade hela dan gått.
Men här är en bild på mina örhängen jag fick hem igår, har lånat bilden från auktionen på Tradera.

Nu måste jag försöka ha köpstopp igen, har köpt alldeles för mycket under semestern, ska försöka lägga ner tid på att sälja istället.
Mina Esso kasetter gick riktigt bra, jag fick in 195 kr minus traderas avgifter på 15 kr för att sälja 15 gamla kasettband, tjohooo.
Men hmmm, jag har redan gjort av med 199 kr ,för idag köpte jag Michael Jackson Thriller cd + dvd i specialutgåva med 3D omslag och skivorna är i en liten bok med massor av bilder och text, en sån " måste " man ju ha, hihi,den är häftig.

Inga kommentarer: