lördag, juli 25, 2009

En Kitty till



Ja hur kunde jag glömma, jag har ju en JÄTTE Hello Kitty, som Claes köpte åt mig på Arlanda när vi kom hem, jag tyckte det var onödigt,men han sa att en sån måste jag ju bara ha, han är så omtänksam.
Jag ställde 2 normala pez bredvid henne för att visa storleks-skillnaden.

Det skulle ha kommit bilder från vårt firande av bröllopsdagen nu,men när vi satt på Café Göteborg och jag tog upp kameran så hmm, minneskortet satt ju hemma i datorn.
Tur att C. hade mobilen att fota med, men hur man får in bilderna är lite knepigt, måste öppna mobilen,ta ut kort osv, ja nu ska jag sova, vi ska upp tidigt imorgon och åka till Gnarp. haha knäppt namn på en ort, men dit ska vi och sova över, på söndag ska vi till Dockmyr,och sen börjar jag jobba måndag natt, så det är slut på att ligga och lata sig nu.

1 kommentar:

Jennifer Makeup artist sa...

haha, oj vad stor den var.. =)