torsdag, juli 09, 2009

Bu för Elgiganten också, snyft !

Väs och fräs ! de kom aldrig !
Satt i telefonkö med supporten i 10 minuter, sen svarade en tjej, hon sa att i datorn stod det att den skulle levereras nästa torsdag !!!!
Jamen ?? killen sa ju igår när klockan var 17.50 " vi hinner inte leverera den ikväll, utan det blir imorgon "
och det hörde vi båda två, dessutom var det skyltexet som de hade sista kvar av, de borde väl ha märkt att den inte åkte iväg ?
Tjejen i kundtjänst försökte ringa butiken här i stan,men de svarade inte.
Inget direktnummer har de så jag kunde försöka själv heller, för de har sällan tid att svara i telefon, sa hon.
Jag blir knäpp ju.
Hon skulle maila dem och be dem ringa mig, ja det blir förhoppningsvis i morgon då, men C ska ändå upp med bilen till verkstan,då får han titta in och fråga vad de håller på med.
Tänk om vår kyl hade varit trasig så att den inte höll värmen alls, då hade det här varit kastastrof, nu är det ju bara att vi får torka golvet några ggr i timmen.


Men jag har tröstköpt tyg ikväll, en som hade loppis och sålde hela buntar, massa läckra tyger med kul mönster, glitter osv osv, till och med C höll på att drägla.

1 kommentar:

maxell sa...

Det där med att det inte finns direktnummer till butikerna är rent vansinne.

Å tyger. Jag dreglar jag med. Gissa en gång hur sugen jag är på att börja sy saker och ting igen?