måndag, juli 20, 2009

Bältdjur på väg norrut

Jag fick mail att mitt paket var skickat, det gick fort, inom en till två dar beräknas det komma, tjohoo.
Antar att folk kommer att kolla på mig när jag har den med mig på Ica,hihi.

Jag har lagt ut ett gäng klippdockor på Tradera, de har bara legat i en kartong i sådär 26 år, än om jag blev nostalgisk när jag tog fram dem, en del minns jag inte alls, men vissa kommer jag tydligt ihåg hur jag lekte med.

De enda jag sparade var Charles och Diana, jag som till och med besökt huset där hon bodde när vi var i London.

Idag är det grått och regnigt ute, lika bra det så jag får nåt gjort, och min snygging är redan hemma för dan, ibland är det praktiskt med en busschaufför, det finns såna här toppendagar då han bara jobbar 3 timmar.

4 kommentarer:

CreaMaria sa...

Tihi, vad kul att se dina klippdockor på Tradera. Rena nostalgikicken. Jag har många av dem, i någon låda någonstans hos mina föräldrar.

mathilda sa...

hej samara!
Ser på kommentarerna att du kikar in på min blogg ibland,
tyvärr har jaag haft ett långt uppehåll
men jag hoppas du fortsätter besöka imellan åt
kram

maxell sa...

Men oj va coola och läckra. Å nu undrar jag hur mycket mer godsaker du har i hemmet egentligen... :)

maxell sa...

Nu har jag också spanat in auktionerna å shit. I två av dem fanns mina favoritdockor som jag hade. De som jag gjorde en massa egna kläder till... Ojoj. Nu måste jag nog försöka bjuda på dem. ;)