måndag, juni 01, 2009

Sommaren är här

Nu är sommaren äntligen här, första dan som det var både varmt och inte blåsigt, låg ute på gräsmattan på några stolsdynor och läste och gjorde packlista till London, 22,6 grader var det faktiskt, kändes skönt.


Även lilla Sasha gillar sommaren , mjau så mysigt att ligga i gräset.


Pojken hade bakat muffins i skolan, jag åt en och den smakade ljuvligt.


Nu blommar körsbärsträdet så smått, och maskrosor har börjat komma också.
Jag luktar solkräm än, ååh så härligt, än om jag inte hunnit så mycket idag så är jag nöjd, man ska passa på de få dar på sommaren det är fint väder.

Dagens citat, från filmen Moneytrain :
Kille 1 : Jag tror inte att du kan sluta spela om pengar.
Kille 2 : jodå.
Kille 1 : nej, jag slår vad om 20 dollar att du inte kan det.
Kille 2 : och jag slår vad om 40 dollar att jag kan det !

hehe.

1 kommentar:

Anna Ekman sa...

Vad underbart med körsbärsblommor! Som jag längtar efter det, men snart så står också våra träd i blom.