onsdag, maj 20, 2009

Syrenblad är på gång


Det är så grått ute, alldeles mörkt, jag måste ha lampan på för att se vad jag skriver, men jag är glad ändå, för nu har syrenbladen kommit igång.
Och imorgon är jag ledig ! Dessutom är min snygging också ledig, han tycker att vi ska slappa och ta det lugnt, jag tycker att vi ska städa i källarhallen, det är fällor där just nu, kartonger och annat bråte.
Egentligen hade jag tänkt att vi skulle vara uppe sent nu ikväll,se på tv, läsa, jag skulle scrappa, men vi är så trötta, han är rent av yr efter att ha varit vaken sen 4.30 ( jobbade 5-30 till 18.15 stackaren ) så vi drar oss till kojs nu.
Förhopningsvis är det sol imorgon.

Jag gjorde moussaka till middag, det var länge sen sist, mmmmm så gott.

3 kommentarer:

Cessan sa...

Hihi här blommar nästan Syrenerna redan :D

Moa - En magisk purt... sa...

Åh, ja, titta! De är ju faktiskt på gång. Fint att du har det framför dig i alla fall!

Unknown sa...

Roligt o se skillnaden i vårt avlånga land.. hos oss står syrenerna i full blomm!! =)