onsdag, maj 06, 2009

Ett oväntat möte

Igår var jag på kinarestaurang med min kompis Maria från Skövde, hon kommer till stan ibland i arbetets vägnar, och vi går till olika restauranger varje gång.
Jag åt biff med spagetti, mycket gott.
På väg därifrån träffade vi plötsligt ScrapKia, snacka om oväntat, hon är ju från Örnsköldsvik,men hade vägarna förbi Umeå med sin man .
Jag blir alltid så glad av att träffa henne, hon är så kärleksfull och rar.
Här är en länk till hennes blogg : ScrapKia , kolla gärna in där, hon gör otroligt snygga kort mm, men hon har också tålamod,det har inte jag, när jag scrappar vill jag helst kunna trolla och bara få allt klart på en sekund,hihi.

Vacker är hon också.
( Maria glömde jag att fota, och den bild jag tog på henne i fjol så äter hon på,hihi )

2 kommentarer:

Kicki sa...

Ja, det var häftigt att plötsligt stöta på dig! :-)
Alltid lika trevlig och glad!!

kram
Kicki

Makaon sa...

ha ha ha, helt lugnt... säger jag som inte fastnade på bild :)