måndag, maj 04, 2009

Bara elände

Claes har haft vansinnigt ont i ena benet sen i fredags, han fick medicin i tisdags för han har så ont i sitt knä sen flera veckor, alltså så ont att han skriker av smärta ibland, men kanske blev det nån biverkning av medicinen, för han kan knappt sitta eller ligga,det gör mindre ont när han går eller står.
Nu står han inte ut med smärtan längre, ringde företagshälsovården, de bokade tid på akuten för de tror att det är en propp !
Jamen ... han är ju bara 42, röker inte, proppar trodde jag drabbade äldre, rökare, folk med sjukdomar sen förr,eller såna som suttit 15 timmar i ett flygplan.

Själv har jag så oerhört mycket att göra i 2 dar nu att jag behöver klona mig,och ja,det allra mesta bara måste göras nu, kan inte skjuta upp, och sen ska alltså han till akuten mitt i alltihop,
och vi har fått telefonräkning för 3 samtal till " Habbo hotell " nåt onlinedataspel, 30 kr per samtal !!! pojken håller ju inte ens på med det, vi som skulle spara pengar ..
Jag blir galen , klättrar på väggarna snart,men det har jag ju inte tid med ens .
( tänk om han måste läggas in på sjukhus ?? )
Har försökt kolla på den där hemsidan, man kanske kan kräva pengar tillbaks när vi ju inte har ringt, än som de säger att pojken har ringt (vilket han alls inte har ) så är han ju bara 11 år, kan inte vara lagligt sånt där) men sidan ligger nere sen i torsdags då räkningen kom, jamen jag blir galen, de har väl stuckit till Rio med våra 90 kr .

2 kommentarer:

Charlotte sa...

Hur är det med Claes? Hoppas det inte var en propp.
Låter som du har fullt upp. När var det du skulle till Stockholm? Vi kommer troligen att vara hemma i juli, var det från den 7 nu minns jag inte... äh jag får återkomma. Vilket minne jag har. Sonen (den yngsta) ska sommarjobba så jag tror vi bör vara hemma då. Nu ska jag baka ut mitt bröd. Ha det så bra!

Anna/Augusti_73 sa...

Oj, hoppas att det inte är något allvarligt!!
Ja, det var roligt att ses i lördags. Kanske vi ses den 23:e också? Jag har inte anmält mig än, men funderar starkt på att göra det.
Allt gott!
/Anna