tisdag, mars 03, 2009

Vårtecken ?










I södra sverige så frågar tidningarna efter vårtecken,och det börjar bli pollensäsong, ja här har vi liksom snö.
Kolla på bilden från i somras, kan det nånsin bli så igen ? grönt o skönt.

Gossen fick en snowboard av sin pappa idag, den är jättesnygg, men var kom de stora flingorna ifrån ?
Jag visste inte ens att det snöade när jag skulle fota himlen som hade en intressant blåfärg ,men det blev väldigt mörkt fast jag hade blixt,men så ser man STORA flingor, i storlek som tennisbollar kan man tro, när jag kände efter noga så kom det små miniflingor i ansiktet,men det syntes ju inget, kameran var visst lite busig.

Sen har jag en hemlighet på gång,men det skriver jag inte om än, jag ska få en mycket bra födelsedagspresent från en kändis,(som även har läst min blogg, ojoj) men det blir först nästa vecka, ja den som väntar på nåt gott ...

2 kommentarer:

Sofia sa...

Nu blir jag ju nyfiken ju.

Anonym sa...

jag med!!! Jag mailar dig imorgon... påminn mig om det far ur mitt minne.

Vi har lite snö... vår ja när man hör fåglarna kvittra. Annars är det bara grått och trist väder här hos oss.

Det är långt till gröna gräsmattor men jag byter gärna med dig. Jag vill ha SNÖ på riktigt.