onsdag, mars 11, 2009

Underbara presenter



Om det inte var för att man blir äldre av att fylla år så skulle jag gärna fylla år ofta, kolla vilka underbara presenter, Hej kortet är från min låtsastvilling Jeanette (Rakaela ) vi är inte födda samma år,men samma datum.
Kortet med en cool knapp som jag kan ta loss och ha på jackan (fast då blir ju kortet inte lika fint, hmmm beslutsångest ) fick jag av min pysselkompis Anna ( Acheter ) och så då det stoooora paketet från min pysselkompis Katta, massa papper, öst-europeiska sedlar till min samling, blommor ,stickers, ja det är svårt att få med allt på bilden ,men det är ett mycket läckert paket kan jag säga, ojojoj.
Papperet med eiffeltornet blir perfekt till ett litet projekt jag har på gång, tänkte scrappa lite sångtexter, men när ska jag hinna det då ?
" vi for till städernas stad, ner, och sen upp i ett torn av metall " är en rad från sången Lilla Sofie, jag har tänkt på det när jag delar tidningarna, hur jag vill att min sida ska se ut,och så kommer papperet i brevlådan, så perfekt timing.
Önskar jag hade massa tid att sitta med mina pysselsaker,och alla fina alfabet jag har, men det är alltid så mycket tråkiga måsten först.

Men imorgon händer det saker, min kompis Ingrid (Incaos ) ska komma, då ska vi pyssla, prata och äta, undrar om vi hinner pyssla, jag kommer nog att prata mest, hihi.

1 kommentar:

Anonym sa...

Härliga kort och maffigt paket! Grattis i efterhand!