lördag, mars 14, 2009

Födelsedagsfirande

Jag som skulle visa bilder förra veckan, men nu,en vecka försent kommer det, har jag festat så vilt ? Haha, nä inte riktigt, i måndags var jag på verkstan med samara, tisdag diverse ärenden, onsdag simma, på torsdag fick jag besök, och gårdagen, ja inte minns jag, bara städade och manglade och sånt.



Min far och hans sambo kom ner till oss, och vi fick hjälp att installera nya toaletten,det var krångligare än planerat, det är ofta så med gamla hus tyvärr.
Men tillsist var det klart, tjohej.

Efter det kom min mor och hennes man och vi åt rullkebab allihop, här är jag med mina 4 föräldrar, på bilden fattas man och son.

Jag fick också kort som jag inte visat än,de här är från svärisarna, svärmors kort är läckrast inuti,och fina papper fick jag också.

Ett kort från svägerska med familj och ett från min kompis Mia (Exx)som även gav mig fotofix och brads.



När min kompis Ingrid var här så fick jag 2 par läckra örhängen som hon gjort själv.


Äntligen fick jag dit bilderna efter nästan ett dygn, väääs.
Föe er som undrar om jag är klar med bilder på lampor, nej då, jag har fler lampor, alla är fotade,jag har bara inte hunnit visa dem,men det kommer under veckan.

Inga kommentarer: