tisdag, februari 17, 2009

Köldrekord

Inatt var det - 23, jamen hallååååå ! Jag jobbar ute typ,kan inte växthus effekten komma hitåt NU, de påstår att det kommer att bli 10 grader varmare om sådär 50 år, men jag skulle vilja ha det nuuuuuu, ja 20 grader varmare vore också fint, eller 40 grader varmare, jag vill ha sådär 20-25 grader året runt, vore helt lagom.
Lyssnade inatt på gammal 70 tals åt med Eldkvarn där texten går
" nej inte en gång till, staden utan slut " det var ungefär så det kändes, tycker jag är på jobbet jämt.
Det känns inte som 24 timmar mellan gångerna, snarare bara 10 eller nåt.

Gurka älskar jag,men nu har jag inte köpt det på flera veckor av principskäl, den här bilden tog jag på ica förra veckan .


Katter man få roliga bilder på om man är snabb, nej då,det är inte hennes fel att pojken är skadad, det var en olycka i skolan.
Visst är hon söt i den lilla hatten .


Så fick jag från den andra hemliga vännen idag, jag har monterat och stämplat upp stämpeln, den är såååååå fin, finns att köpa hos Pysselpassion

1 kommentar:

Tiggy sa...

Vilken söt katthatt på en söt katt. :)