måndag, februari 16, 2009

En utmaning

Jag har blivit utmanad av Erika
REGLER
1.Länka till den som utmanade dig.
2.Berätta sju personliga sanningar om dig själv
3.Utmana sju personer i slutet av ditt inlägg
4.Skriv ett meddelande i de sju personernas bloggar,så de uppmärksammar att de blivit utmanade

Visst, jag svarar på utmaningen,men orkar inte nosa fram 7 personer att utmana, den som vill får hänga på,men jag vill helst bara sova just nu, är så less på vintern.

1. När jag var 7 år och besökte Lycksele djurpark ,så sög en rävunge på mitt pekfinger.
2. Jag har samlat på porslinskatter men slutade när jag insåg att det finns ju hur många som helst.
3. Jag har ätit på McDonalds i Ryssland, Tallinn, Turkiet och Rhodos.
4. Min mobil spelar nån orientalisk melodi som var förprogrammerad i den.
5. Jag vet inte hur man skickar mms, har aldrig ens försökt.
6. Det jag helst bakar är kladdkaka, men jag vil ha creme fraishe till den,inte grädde.
7. Min katt är så söt att jag kan få tårar i ögonen av att titta på henne,jag är visst lite känslosam,hihi

Inga kommentarer: