onsdag, januari 28, 2009

Hinner inte blogga


Jag hinner ingenting just nu känns det som, borde blogga, borde städa, borde laga till auberginen innan den blir förstörd,men tiden bara visslar förbi i full fart och så är det kväll igen.
Jag har scrappat mer än så här senaste månaden,men har inte fotat det än.

En sida med mig och en piratdocka från Sjöfartsmuseet i Göteborg ser ni här ovanför.
Nedanför är en sida inspirerad av en utmaning Maxell hade i sin blogg redan i somras.
Några av mina favorit tvprogram.



Och så var det vikten också ...
Start jag 86,9 han 116
Vecka 1 jag 86,6 han 115,9
Vecka 2 jag 86,1 han 115,6
Vecka 3 jag 85,6 han 115,6
Vecka 4 jag 86,6 han 115,6
jag har gått UPP 1 kg och han står stilla
sammanlagt har jag gått ner 0,3 kg och han 0,4 kg
ja suuuuck,det går inget vidare just nu.
Förra veckan simmade jag 1 km, imorgon ska jag till badhuset igen.
Det är den enda motion jag hinner och orkar med nu under vintern, det är nog jobbigt att dela tidningarna i snö,att på min lediga tid så går jag inte ut mer än nödvändigt.

Inga kommentarer: