fredag, januari 16, 2009

En utmärkelse


Jag har fått en utmärkelse av tre personer , wow !
Det är inte illa att få den från så många samtidigt, jag fick den av Henrietta hennes motivering : Samara för att du alltid får mig att skratta. Carola och Saawan hennes motivering : Anna som är en stor inspiration för mig genom att bara finnas till och vara som hon är.

Tack tjejer, jag blev verkligen glad .
Kriterierna för att få denna award är :Dessa utsedda bloggar är osedvanligt charmerande och söta, inte upptagna av utmärkelser och själviskhet. Syftet är att sprida vänskap. Vårt hopp är att nya vänskapsband kommer att knytas mellan dessa bloggar, ju mer utmärkelsen sprider sig. Man ska också skicka vidare awarden till åtta stycken.

Jag ger utmärkelsen till :
the80s me som dels visar hur man kan göra egna dekorationer, dels har läckra recept,och som scrappar jättefint.
Miriam som visar läckra kläder med gammaldags stil,och har fått mig att längta efter en rödrutig blus.
Underbara Clara som verkligen är härlig, snygga kläder, läckra foton ,och en positiv syn på livet, du gör mig så glad genom att bara vara äkta och dig själv.
Ann-Charlotte som skriver väldigt ofta i sin blogg,och äkta från hjärtat. Jag är så glad att vi kunde träffas i sommar

2 kommentarer:

the80sme sa...

Snälla, söta du, tack så massor! :)
vad glad jag blir!!
Tack!

Anonym sa...

Otroligt vad glad jag blir. Ett jättetack! KRAMAR