måndag, januari 12, 2009

Blandade bilder


Jag har försökt fota vår coola hallampa,men det blir ju fel vinkel, känns lite mysko,men man ser ju hur den ser ut ändå, den ärvde jag för säkert 10 år sen.


Den här tavlan har Elis biologiska farfar målat,men han dog ung redan på 60 talet tyvärr, han var väldigt duktig tycker jag, men jag förstår inte hur jag kunnat fota så snett ??


Pojken fick ett spel av sin far i lördags, hmm, jag som hade sagt att jag inte ville att han skulle ha det,för det tar plats,men han säger att det kan stå i klädkammaren när han inte spelar.
Guitar hero world tour heter det, gitarr och trummor ingår, plus mikrofon.
Jag är inte helt nöjd över att det kommit in i huset,men pojken är salig.


Vad jag däremot är nöjd med är Yves Rocher och deras kundservice.
Jag köpte en skrubbcreme från dem i höstas som jag är väldigt nöjd med, Tradition de hammam heter den,( till höger) luktar gott och är dryg.
När de hade ett erbjudande om 2 för 1, så passade jag på att beställa 2 till, alltid bra att ha ett förråd.
Men förvånad blev jag när det istället kom 2 burkar av organic Argan oil, från samma serie.
Jag ringde och sa att jag hade fått fel produkt,och de beklagade det och sa att produkterna ligger i likadana kartonger,och att självklart fick jag behålla oljan och skrubbcreme ska skickas till mig.
Det kallar jag service .
Det är en sorts kroppslotion,fast väldigt lös och lite oljekänsla, men den går snabbt in i huden och luktar mycket gott.
Många skulle kanske tycka att den luktar för mycket, jag smorde in mig i lördags före jobbet,och när jag kom hem efter 3,5 timmar så luktade mina händer fortfarande,men jag gillar det, kändes lyxigt att ha nåt att nosa på när jag jobbade.

2 kommentarer:

Carola sa...

Du har ngt att hämta i min blogg ;)

Kramiz

Saawan sa...

Vilka coola bilder! Jag har en liten award till dig i min blogg om du kikar in.

Kramar i massor!