söndag, december 28, 2008

Idol

Tre av deltagarna från idol har varit på Ica Maxi,och folk knuffades som galna för att få en autograf.
Men jag trängdes såklart med alla andra,hihi.


Det slog gnistor om Kevin när han uppträdde...
Ja jag hade glömt att slå på blixten, misslyckad bild eller häftig ?
Det får mina läsare avgöra själv ,hihi.


Kevin kände sig lite stressad, när jag bad honom titta upp så sa han
" nej,det står en kille och tar tid på oss "



Alice , Robin B och Kevin


Alice hade tid att posera som tur var.
(Jag har raderat ansikten på folk i bakgrunden.)





Katter älskar kattmynta sägs det, när vi kom hem från Ica så fick Sasha testa det första gången i sitt liv, hon gick till attack på kartongen,när Claes skulle ta den ifrån henne för att öppna den så försökte hon bita honom.
Synd att jag inte hann få med skärpan,men lilla tungan är så söt.

Inga kommentarer: