tisdag, september 09, 2008

Viktrapportering.

Nu är vi inne på sjätte veckan av viktminskning.
Start för mig och Claes :
Jag 92,2, han 121,4
vecka 1 jag 91, han 121,7
Vecka 2 jag 90, han 121,3
Vecka 3 jag 90,2 han 121,5
Vecka 4, jag 90 han 120,8
Vecka 5, jag 89,8 han 119,5
Vecka 6 , jag 89,7 han 118,4

Alltså sen förra veckan har jag gått ner 100 gram och han 1,1 kg
Sammanlagt har jag gått ner 2,5 kg och han 3 kg hmm nu får jag skärpa mig, han gasar ju förbi,men jag orkar knappt gå över golvet, jag har legat och vilat en timme ikväll, jag jobbar på natten och sen är jag sjuk resten av dygnet, elaka förkylning som aldrig tar slut.
Men exakt just nu är jag nästan frisk,det kommer och går från timme till timme.

3 kommentarer:

Carina sa...

Det är kanske så man ska göra som du för att ta tag i detta med vikten, skriva i bloggen... Då har ma lite press på sig förstås... Kämpa på!!
Det bruna pappret du frågade om är en chipboard från The Nooks månadspaket....

Li@n sa...

Bra jobbat! Min gubbe kämpar på han också.

kramen
Lian

Unknown sa...

va duktiga ni har varit!!! men ta det lugnt i förkylningstider bara!