söndag, september 21, 2008

Amy Diamond



Ja nu är det kändisar överallt,hihi, idag träffade jag Amy Diamond på Bilbolaget,men just när Claes skulle fota mig med henne så stod en gubbe ivägen,så det blev inte så bra, och jag hade fullt upp att hålla i kamera, autografblock och hennes cd som hon signerat, så att hmm ,ursäkta mig att man ser ett visst finger lite mer än de andra, det blev ju lite pinsamt,haha.
Närbilden på henne tog jag själv, hon var jätterar.
Men varför ska alltid musiken vara så fruktanvärt hög ??
Det var ju så att man var lomhörd en timme efteråt, till och med folk som varit i andra ändan av lokalen var lomhörda sen och sa " vaaaa ? "
Och ändå var det mest för barn, de har ju känsligare öron, ska bilfirman ställa till och ge halva stan hörselskador ? morr....

På tisdag är det vägdag, huuu, vi har ätit strips i helgen,och jag har druckit läsk,och idag fick man hamburgare gratis på Motorcentrum här i stan,så det kunde jag inte motstå såklart.
Före vi for till bilfirmorna så var vi i kyrkan hela familjen, jag och Claes, gossen och hans mormor med man, för det var barnens medverkan på mötet, barnen sjöng flera sånger,och höll tal.
Min gosse hade ett tal på några minuter,och han läste bara fel på ett ord.
Han var så stilig med sin vita skjorta, han har inte haft den på hela sommaren för den är ju långärmad,men nu känns det att det går mot höst.

Inga kommentarer: