söndag, augusti 17, 2008

Ominstallerat datorn

Ja man bör ju göra det då och då, jag hade inte gjort det sen datorn var ny för 3 år sen, och oj vad den gick trögt, och mycket skräpfiler fanns det.
Men sen blev allt kaos, alla program som ska installeras, skrivare, scannern, osv osv, alla filer man ska ha är plötsligt på den bärbara hårddisken, blääää ju.
Och skärmen flimrade så jag blev helt yr, inga drivrutiner finns att ladda hem,för den är 6 år,men min mans gamla skärm fick vi ordning på åt mig tillslut.

Jag borde skärpa mig och blogga mer, jag vet.
Förra veckan simmade jag 1,2 km ,alltså 1200 meter, sammanlagt har jag simmat 5050 meter i år, mitt mål är 10 000 m ,så jag får simma på,men badhuset hade stängt den här veckan,och även nästa pga renoveringar.
Ska försöka komma iväg minst en gång i veckan nu i höst,men hmm man ska ha tid med allt också.
I natt börjar jag jobbet efter semestern, ja om 6 timmar är jag redan på plats sen ca 20 minuter,så nu drar jag mig till kojs.
Ska verkligen ta mig i kragen i veckan och visa lite pyssel, jag lovade ju Christina att visa sidan jag gjort med henne, det var 3 veckor sen jag lovade det.

Inga kommentarer: