tisdag, augusti 05, 2008

Bilder från resan

Vår kamera är inte lika bra som förr, ibland öppnas inte de små flikarna som skyddar linsen ,på ett helt sätt,och inte tänker vi på det att man ska kolla ,så ibland blir det lite svart på en del bilder, och så tog vi inte lika mycket bilder som förra gången i Gbg heller,men här kommer några av de bästa bilderna.


Utsikt mot Marstrand.


Utsikt från Marstrand, vi satt på en bänk och tittade länge på utsikten, huset ser så mysigt ut,och alla båtarna som åkte omkring,jag tog bilden och tänkte att det blir en perfekt skrivbordsbild,och den har jag nu för att drömma mig tillbaks till värmen, det var 30 grader i Gbg ju, här är det mellan 11 och 13 och det blåser hemskt.
Sommaren kommer inte till Holmsund i år tydligen,först var det vår, nu är det nästan höst.

Här är jag och min låtsasmormor Margit som bor i Jönköping.
Jag har bilder på oss framifrån också såklart,men den här tyckte jag var så stämningsfull och fin.


Nån som sett en dubbel ledbuss förr ?
Jag hade aldrig sett det, hur kan man köra en sån ?
Jag skulle bara vimsa till det och få ihop bussen till en cirkel tror jag,haha.

1 kommentar:

Virre sa...

Du verkar ha haft en härlig semesterresa!

Backa med en sån där buss kan inte va nån lek.. eller tänk en sladd på ishalka :S