fredag, juli 11, 2008

Min snygga kjol


Det hade såklart blivit en bättre bild om jag hade fotat den på mig, nu hänger den som nåt trött tält, men jag kan inte vrida armen ur led för att fota,och snyggingen jobbar just nu.
Fyndade den här kjolen på loppis i tisdags för 30 kr, den går strax under knäna.
Färgen är intressant, i går hade jag en turkos tröja till,då var kjolen mer turkos, idag har jag en grön tröja, då är kjolen mer grön.
Ett mycket bra köp, jag älskar den redan.
Men feng shui, då borde jag ju dumpa 2 gamla kjolar, men jag har inte tid att kräla i garderoben just nu,och det är mulet och trist,så jag gör det imorgon.

Jag vill ha sommar och sol !!!!
Vad är 12 grader för sommarväder ? på Rhodos är det över 30 grader ju, häromdan var jag ute när det var sol,men jag hade långärmad tröja och jeans på,och frös ändå, piss-sommar ! Och så pratar de om växthus-effekt, ja här i Umeå är det snarare frysbox-effekt. Vik hädan kyla, och låt värme träda fram !

2 kommentarer:

Anonym sa...

Japp, det var allt en tjusig kjol.

Du tjejan... kolla i min blogg så får du se något...

Anonym sa...

Åh vilken söt kjol!

Mvh Little Peaché