fredag, juni 13, 2008

Övre farstun efter fönsterbyte

Det är ju smart om man tar "före" bilder, och inte bara "efter" bilder,men nu får ni i allafall se hur det blev.


Här står jag i halldörren mot fönstret,hade jag varit bättre fotograf hade det kunnat bli en ljusare bild.


Jag ville göra en lite gammaldags romantisk stämning här, Liza Marklund hängde där redan ,det känns inte bra att hon är bakom en stol,men det är ändå kanske det bästa stället i huset att ha den, tror inte postern gör sig så bra inklämd i ett rum,nu ser man den när man kommer upp från trappen.
Stolen vill jag ha bredvid bordet så man kan sitta där och koppla av,eller lägga ihopvikt tvätt tills vidare.


Väggen mot hallen, min mans Roxette mobil och min papegojmobil, på pidestalen 2 elefanter, varav den ena är Ganesha.

Det är ju smart om man tar "före" bilder, och inte bara "efter" bilder,men nu får ni i allafall se hur det blev.Känns underbart med så bra utsikt,det förra fönstret var ju delat i 2 ,alltså med en "stolpe" mellan, och de gick knappt att öppna, det här öppnar sig bra och går att snurra runt för lättare putsning.

Inga kommentarer: