torsdag, juni 26, 2008

Ny blus

Jag fyndade en blus på kappahl häromdan, 49,50, det är ett lagom pris.
Men fota mig är inte lätt, jag blundar ju hela tiden,tror vi tog 10 bilder innan den här fick duga, suuuck, man kan tro att jag knappt har några ögon.


Kolla vilket härligt ljus det är ute nu,kl 21,49, fast det betyder nog att det kanske blir åska eller så,men själva ljuset är underbart och spännande och sagolikt.


För övrigt är det synd om mig, alltså dessa fötter !!
Jag slog ena lilltån i en dörr igår,så ordentligt att jag knappt kunde gå i natt, tån är lite blå framtill,och jag kan knappt böja den.
Hade ändå tur och fick hjälp med jobbet, min vikarie inför sommaren är själv på semestr nu,men hans pappa följde med mig för att lära sig distriktet ,så han kan visa sin son sen, så när vi kom till hyreshusen tog vi varannan trappuppgång var.
Och vi blev klar på bara 2 timmar med hela distriktet, så jag hann sova lite extra på förmiddan,så skönt.
Men för en stund sen så slog jag den andra lilltån i ett tangentbord som min man hade ställt här ,hmmmm.
Och att jag slog mig igår var för att jag väljde för en påse med fogskum som han ställt ifrån sig, så det sååå, nu vet ni det.
Det trodde han nog inte att jag skulle skvallra i bloggen.

Tack för tips om ljusen,ska testa imorgon,och tack för beröm över matsalen ,jag tycker själv att det blev mysigt.

Inga kommentarer: