fredag, juni 06, 2008

Leeeeedig idag

Jag vaknade före 8 och var pigg fast jag var så osmart att jag var vaken till 1.30 i natt när jag vet att det är pysseltävlingar online.
Laddas upp senast 23.59 söndag )
men som sagt, pigg är jag ,fast jag sumpade min enda chans att få sova ut ,på flera veckor.
Jag är så glad,solen skiner, pojken är hemma, maken sover (för han kom hem 3 inatt från jobbet ) ,men när han vaknar är han ledig hela dan .
Här ska städas och pysslas och bloggas och solas och bakas ( och hur ska jag hinna allt det dååå , jag har en lista över allt att göra i dag som är lika lång som vad jag borde behöva 3 dar för att göra,men det struntar jag i, nu är jag på g ju )

Det blir bättre i matsal/tv rum för varje dag,men hur mycket grejer hade vi att sortera ?? Ofattbart.
I onsdags var vi till stan och handlade mat,och jag tog mig äntligen i kragen och tog med serietidningarna till second hand affären. Jag hade en hel paprikakartong från Ica full med serietidningar, album och pocket,som vi antingen tröttnat på eller som vi råkat få dubbletter av, och jag fick hela 50 kr, tjohooo.

Sen på kvällen åt jag på kinarestaurang med två pysseltjejer ,det var hur trevligt som helst, och sen var vi till butiken Krumelur bär ägarinnan bjöd oss på fika, och jag köpte en förpackning självhäftande chipboards, det var bland annat buss, groda mm, kunde ju inte motstå dem.

1 kommentar:

Anna/Augusti_73 sa...

Hej!
Ville bara kika in och säga TACK för din härliga kommentar i min blogg! *GLAD*
Hoppas att du får en härlig sommar och att vi ses på nån scrapträff snart!
kram
/Anna