fredag, juni 13, 2008

Fredag den 13e är visst en turdag

Ja jag ska sluta vara rädd för den här dagen,jag träffade en så bra läkare, han var omtänksam och förstående och ville verkligen hjälpa mig,annat än den första träskallen jag träffade ,den här mannen sätter patienten i centrum ,han vill inte bara bli av med patienterna och gå hem.
Den första sa ju " nej du har inte särskilt ont, du kan ju gå " men den här sa " jag ser att du plågas mycket,det måste vara svårt för dig att jobba,man ser när du går att det är plågsamt "
Så han skulle skriva en remiss till ortopeden att han anser att jag behöver opereras för att jag har svårt att utföra inte bara mitt arbete utan även mitt vardagsliv blir lidande.
Tjohej , snacka om upprättelse, den första tönten kan ta sig på en viss kroppsdel som finns under ryggen om man så säger,hehe.

Och nu ska ni få se min fina övre farstu, vad ska man annars kalla det ?
När man kommer uppför trappen på övervåningen så är det en minihall före den riktiga hallen.

Inga kommentarer: