torsdag, maj 15, 2008

Underbara Clara

Jag vill tipsa om en fräsch och glad blogg, en Umetjej som bloggar om kläder, porslin,kakor, ja allt möjligt som hon gillar,och jag blir så glad av henne.
Jag får sån lust att baka kakor med äkta smör, ta fram ärvda servisen bara för att dricka te fast jag inte har gäster,rensa garderoben ,ta bort kläder som är för små eller obekväma,och sen ta på mig en riktigt fin klänning ,bara för att vara fin ,än om det är en torsdag och jag sitter hemma och ser på tv.
Underbara Clara

Ikväll har jag simmat 500 meter, det blir 4350 meter hittils i år.

1 kommentar:

Anonym sa...

Samara, att dricka te ur fin kopp och äta en god kaka fast man inga gäster har ska man unna sig. Inget gör mig så glad som en fin kopp! Jag har massor med planer för min nymålade hylla, jag ska köpa minikaffekoppar på loppis och ställa på den. Det brukar finnas ibland att få till en billig peng. Nu ska jag kolla Clara. Ha det gott!