måndag, maj 12, 2008

Tiden gasar på

Jag hinner ju aldrig skriva här, det är full fart hela tiden.
I fredags fick vi hem nya diskmaskinen,den är otroligt tyst,men den tar hela 2 timmar 22 minuter på sig, jamen varför dåååå ?
Den förra tog ju knappt en timme.
Men det blir mycket rent, så rent blev det aldrig med den förra ens när den var ny.

Förra måndan startade inte min bil när jag skulle på jobbet, jag hade tur att min man jobbade eftermiddag så jag kunde ta hans bil,alltså nya söta Volvo.
Men stressad var jag,och skulle skynda mig att flytta över cykelväskorna från samaran, men han har ju varit duktig och satt upp navkapslar på väggen,dels som prydnad och dels för att få mer plats på hyllorna.
I stressen så dunkade jag till en navkapsel med ändan,och den störtade och drog omkull ett gäng tomburkar, för jag plockar ju pant som jag hittar på jobbet, ni kan tänka er vilket liv det blev, den tiden på natten,och jag blev chockad och satte upp ett finger och sa
" shhhhh" till burkarna , hahaha.
Så går det när man är trött och stressad.
Senare på dan laddades batteriet,och min bil känns som ny igen.

Jag har massor annat att skriva också,men nu ska jag ju börja jobbet om 5 timmar,så jag drar mig till kojs .
Bland annat ska ni få se bilder på när jag träffade Pernilla Wahlgren igen,tjohoo.

Inga kommentarer: