onsdag, maj 07, 2008

Jag är gaffelkappad !

Nu undrar ni nog vad jag menar,om jag är galen eller stavat fel, nej då jag har bara hittat på ett nytt ord.
Vår diskmaskin avled i går i en ålder av 12 år.
Min man säger att det lät " klicketi klacketi " ett tag,och så bara blev det tyst.
Och nu har vi knappt gafflar längre, jag åt frukost med en dessertgaffel, han år lunch med plastgaffel.
Handikappad är jag inte,för händerna är det inget fel på,alltså är vi gaffelkappade !
Tog fram helt nya gafflar sen, hade glömt premien från Yves Rocher jag fick i fjol,sen de som förvaras på övervåningen.
Nu har vi beställt en ny diskmaskin , en Bosch, på fredag kör de hem den och installerar.
Tills dess växer diskberget.

2 kommentarer:

Henrietta sa...

Du vet, man kan faktiskt diska :o)) Det gör jag som ingen diskmaskin har!
Kram och trevlig helg hälsar Henrietta

/Camilla sa...

Ja just det - diska, era latmaskar ;)