onsdag, mars 19, 2008

Ny soffa



Här kommer en bild på vår nya soffa.
Den gamla höll verkligen på att braka ihop, jag tappade en sak mellan 2 dynor en gång ,och den föll rakt igenom soffan !
Dynorna var nötta och hade hål i tyget,och den höll inte ihop i böjarna, om man så säger.
Efter att ha letat i ca 3 år så hittade vi till slut en snygg och bekväm soffa till ett bra pris, förra torsdan.
Igåt var det dags att hämta den,enda dagen på veckan som återvinningscentralen har öppet 5 timmar så att vi kunde dumpa den gamla soffan.
Jag är otroligt nöjd, det blev så mycket mer plats i vardagsrummet eftersom vi möblerade om hyllorna lite samtidigt.

3 kommentarer:

maxell sa...

Den där soffan är verkligen ett fynd som heter duga. Det ser så trevligt ut med den där. Å skoj att ni fick omöblerat. Förnyelse och förändring är aldrig fel.

Samtidigt passar jag på att önska trevlig påsk genom att undra om du vet var blåkulla ligger? Åsså har jag taggat dig.

Sinikka sa...

Hejsan, Jag hittade ditt blogg på hänglar sidan.
Blev ju väldigt nyficken på dina snigelstämplar. Oj,oj vad fina dom är.
Grattis till vinsten!!!!
Kul att titta in hos dig.
Sinikka:-)

Michaela Lejonberg sa...

Den där soffan liknar min o gubbens första gemensamma soffa!