fredag, mars 07, 2008

Mer paket

Nu har jag ätit,och monterat ett gäng stämplar.
Bildvisning fortsätter.


Av min pappa med sambo fick jag de böcker jag så gärna ville ha, och pengar in på mitt konto.



Svärmor och svärfar skickade ett snyggt kort som hon gjort (hon har fått en del av materialet av mig,hihi ) och inuti lilla fickan fanns ett meddelande om att pengar satts in på kontot.

Min kompis Sofia (skberg74 ) skickade ett kort och en snigelstämpel, nr 20 i min samling, jag ska uppdatera snigellistan imorgon, nu ska jag ju vara på jobbet om 5 timmar.
Svärfar och svärmor (ja nu blir ni förvirrade,men de är ju skilda,så det här är alltså min mans andra föräldrar,hur ska jag kalla dem egentligen när jag nu snackar om alla på en gång ) hade
shoppat i en scrapbutik,och skickade också ett kattkort.
Min mans syster hade gjort ett läckert kort från hon och familjen, min mans bror med familj skickade ett kort och två trisslotter, tyvärr ingen vinst ,men spännande var det .


Det här kortet har jag gjort själv ! Nej då,det är inte så att jag är så divig att jag grattar mig själv, det var min mamma och hennes man, som beställde ett kort av mig,istället för att kosta på pengar att köpa ett kort så tyckte hon att det var bättre att jag fick tjäna pengar,så först fick jag 30 kr för kortet,och nu fick jag det.
Men det var kul att göra kort till sig själv, jag kunde ju göra det som jag ville ha det,hihi.
Jag fick en stor fin blomma i en snygg kruka,och pengar av dem.

Inga kommentarer: