torsdag, mars 13, 2008

Hur mycket Svensson är du ?

Hittade det här i Lilla katts blogg (Linnéa ) och jag var ju tvungen att testa jag med ,hihi.

Ditt efternamn slutar på -son : ja
Du känner någon som har samma förnamn som du : ja ,många
Du känner någon (utanför din släkt) som har samma efternamn som du : jo
I din familj är ni 2 barn : nej
Du bor i villa : japp
Du bor i en tätort : jo
Dina föräldrar är mellan 35-50 år gamla: nä,men jag är det själv,hmm var tar tiden vägen
Du har egen mobiltelefon : jo
Dina föräldrar har gift sig : ja ,och skilt sig.
Din mamma är yngre än din pappa - fast bara sju månader : nej,11 år yngre
Din pappa heter Lars : nej,men mitt ex
Din mamma heter Anna : nej, jag gör det själv
Din familj har en Volvo : Ja vi har en,och min pappa med sambo har tre,min låtsaspappa har en,svärfar har en (vet inte vad den andra svärfadern har för bil pinsamt nog )
Din familj har en silvergrå eller röd bil : jo jag har en silverfärgad opel som är avställd
Du har tillgång till Internet hemma : ja annars hade jag varit handikappad,hihi
Du har ett eget rum : nej,delar det med man och katt.
Du har varit utomlands minst 2 gånger jajamensan
Du har varit på Mallorca/Kanarieöarna : Ja,Lanzarote och Tenerife
Du har varit i Grekland : ja ifjol
Du har varit på Öland minst 2 gånger : nej aldrig
Du har varit på husvagnssemester minst 2 gånger : jo,med min pappa och hans sambo
Din familj har en husvagn : inte vi,min pappas sambo äger den
Ingen av dina föräldrar röker : joooo, pappa och hans sambo röker båda,snyyyft.
Din pappa är lite lätt överviktig : jaoo, lite
Du idrottar flera dagar i veckan : näää ,simmar ca 2 ggr i månaden
Du har husdjur : ja, världens sötaste katt
Du får månadspeng : nej tyvärr inte,haha, men ger det till min son
De flesta i din familj är blåögda : jo typ alla
Du äter på Mc Donalds : yes, I´m loving it =)
Du följer Melodifestivalen : självklart

Multiplicera antalet ja med 3 för att få fram hur många % Svensson du är.
16 x 3 = 66 % ,huuuuu då.

1 kommentar:

Linnéa sa...

Du är utmanad i min blogg :)