tisdag, mars 25, 2008

7 nya sanningar

Jag blev utmanad i fjol att skriva 7 sanningar om mig själv,och nu har jag blivit utmanad igen från 2 håll, så jag tar en vända till,men utmanar ingen fler, var jag än kollar så verkar folk ha varit med flera varv ,hihi.

1. Jag är helt galen i popcorn,kan äta hur mycket som helst tror jag.
2. Jag gillar musik från Albanien,fast det är rätt svårt att få tag på, har bara 51 låtar sammanlagt.
3. När jag ska sova vill jag ha det riktigt varmt i sovrummet, 22 grader eller mer.
4. Dessutom vill jag helst ha katten i sängen,det är så mysigt när hon spinner och trampar med sina ljuvliga tassar på mina ben.
5. Min musmatta har en bild på Harry Potter, för jag fick inte tag på nån som var bra, musen blev så slö vilken jag än testade tills jag hittade den här ,hihi.
6. När jag var 13 år var jag på min första resa utanför Norden, till Lanzarote.
Drömmer om att återvända dit när jag fyller 40.
7. Min man friade till mig när vi bara hade träffats några dar, för vi hade haft kontakt på nätet och i telefon länge innan vi möttes på riktigt.
En månad senare kom han hit,då förlovade vi oss, månaden efter det gifte vi oss, då flyttade han 100 mil för min skull, jag blir tårögd när jag tänker på det.
Han är underbar !

Inga kommentarer: