torsdag, januari 03, 2008

Snabbgenomgång av 2007

Jag är fortfarande lite filosofisk,och ser tillbaks på det gamla året.
Det här är vad som hände i mitt liv :

Januari :
Katten kom in med en levande mus som var jättesöt.
Hade nästan velat behålla den.


Februari:
Kramade Christer Fuglesang !

Mars :
Katten kom in med en död mus,som inte var lika söt som den förra.
Var på pysselträff.
Åt på kinarestaurang.
Fyllde 34 år

April :
Hela familjen såg Mr Beans semester på bio

Maj :
Svärisarna kom på besök

Vi köpte videokamera.
Deltog i Icas världsrekord i ballongblåsning.

Juni :
Reste till Rhodos 2 veckor för att fira min mans 40 års dag.
Sonen fyllde 10 år.
Blev faster.

Juli :
Fick en stor uppblåsbar pool av min pappa.
Var på diverse marknader och köpte lite onödiga saker,hihi.

Augusti :
Träffade Marta,världens bästa kvinnliga fotbollspelare.
Köpte ny spis.
Pojken började 4:e klass,alltså mellanstadiet.
Min pappa la in nytt golv i vårt förråd (det gamla höll på att braka ihop totalt)
Mätaren på min Samara slog om till 77777, alltså 7 777 mil och 7 km ,hihi.

September :
Svärisarna kom på besök med färska kräftor,det hade jag aldrig ätit förr,så annorlunda smak mot för frysta.
Åt Mongolian barbecue på kinarestaurang.
Köpte de här coola skorna för 25 kronor paret.


Oktober :
Var på pysselträff.
Träffade författaren Kjell Eriksson.
Träffade rocksångaren Peter Jezewski.

November :
Skar mig i knäet och fick sy med 8 stygn.
Hela familjen såg Surfs up på bio.
Träffade Peter Jöback.
Katten la en död mus under vår säng.

December
Frysen gick sönder.
Var på julbord med jobbet på hotell Plaza,
Var på kyrkans julfest.
Min kompis Carina gifte sig utomhus i Rådhusparken ,kl 19 en kväll med tända marchaller,så mysigt.
Åt julbord på hotell Forsen i Vindeln.
Fick pengar i julklapp som räcker till en ny frys.

Japp,det var en snabbgenomgång av året, jag hoppas på att slippa alla dessa möss i år,men med en katt i huset blir det nog inte så.
Planerar också att åka till svärisarna i sommar,det ska bli så kul.

Inga kommentarer: