lördag, januari 19, 2008

Nyårslöftenas process

Det går så där halvbra.
Mer än halva januari har gått och om jag kollar läget så.....

§1 Lägga mig senast kl 23 när jag jobbar dan efter.
Njäää,har gått dåligt,blir snarare en timme senare,suuuck.

§2 Plocka undran från hallbyrån varje kväll alla de saker som inte bor där.
japp,det går perfekt, jag lägger knappt ens saker där tillsvidare längre,för jag vet att det tar ju bara mer tid på kvällen då.

§3 Planera saker i god tid.
Det har ju inte varit några födelsedagar och sånt än,men jag ska göra alla hjärtansdags kortet till min snygga man snart.
Bara att han måste ju jobba då,så han inte ser vad jag gör.

§4 Inte hoppa på alla scrapbookingtävlingar och utmaningar för att jag vill vinna fina priser.
ja ,jag behärskar mig, skapar för att det är kul istället,eftersom jag ändå inte är nog bra för att vinna .

§5 Åtminstone under januari skriva upp var alla pengar tar vägen,och se om det stämmer med den budget vi gjort.
Japp,skriver för fullt,hmm lite för mycket hämtmat kan jag se hittils,men vi har ju haft fullt upp med att installera frysen,inventera matkällaren mm.
(Ja jag vet,det är en dålig ursäkt,då borde vi ju snarare äta den mat vi har,men det tar ju tid att laga mat också,hihi )

§6 Skriva i bloggen minst 2 ggr per vecka.
Det har jag nog inte gjort ,men 10 inlägg på 19 dar är ändå bra för att vara jag.

§7 Unna mig att simma minst 1 gång per månad.
Än har jag inte kommit iväg,men nästa vecka har jag allvarliga planer på att ta med pojken till badhuset på onsdan.

Inga kommentarer: