torsdag, januari 17, 2008

Kreativ 2008 Karins utmaning


En av de pysseltjejer jag blivit bekant med på nätet är Karin.
Hon har en speciell utmaning i år .
" Gör och tänk något kreativt varje dag och dokumentera det, berätta, sprid ordet. Gör det som passar dig, det behöver inte vara stort eller något färdigt varje dag men släpp in kreativiteten i hela ditt liv.
Kopiera knappen och sätt i er blogg för att visa att ni är med, lämna också en kommentar så lägger jag er i en egen mapp i bloglines och kollar när ni uppdaterat.
Själv scannar jag tidningar, böcker och webben efter tips och inspiration och tipsar vidare här. Hur gör du för att tänka kreativt? Hur inspireras du och hur sparar du inspirationen för att plocka fram den när det behövs?"

skriver hon i sin blogg ,länk finns här till vänster.
Jag vill absolut vara med, jag tänker ofta inte alls,hihi.
När jag ser i nån scraptidning vad folk har gjort så tänker jag " jaha,så kan man göra,det var ju fyndigt" men varför kunde jag inte komma på idén när det oftast är rätt enkla men coola saker ?
Så nu ska jag sätta fart på lilla hjärnan och vara kreativ jag med =)

Inga kommentarer: