söndag, december 16, 2007

Snart är stressen slut


Jag har haft så fullt upp i flera veckor att jag inte har orkat tänka på att blogga ens,vet inte hur många julkort jag gjort,och bokmärken,och en toaskylt fick jag beställning på också,jag tycker själv den blev cool,ska visa upp den sen.
Vädret här är ca - 1 grad, typ ingen snö alls,snögubben ser lite ensam ut där han står på gräset.
Solen går upp ca 9.40 och ner ca 13.40,men i över en vecka gick den inte upp alls,vi såg aldrig dagsljuset,men så plötsligt kom solen och det var underbart.
Jag vill ha sol varje dag ju,blir så otroligt mycket piggare då.
På Rhodos är det + 15 grader,och i Thailand där grannarna är ,så är det + 28 !
Jag tar gärna emot lite växthus effekt här i Holmsund.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej vännen!

Om du skulle få lite snö där uppe i norr får du mer än gärna sända ner lite av den varan till mig. Vi har frodt men det är allt... hoppas att du har det bra. God Jul.

Anonym sa...

Vad ensam han ser ut den stackars snögubbe:)