torsdag, oktober 18, 2007

Jag har länkar och rödbetor

Äntligen har jag länkar,fast mina hamnade till vänster,de flesta har dem till höger,så nåt är fortfarande fel,men tack vare Tessibess så har jag ändå kommit en bit på väg.
Så nu ska jag snart göra länkar till några av mina vänners bloggar,och andra sidor jag besöker ofta.

Vi skördade rödbetor häromdan,egenodlade fina rödbetor,men jag mitt nöt fotade inte dem,men det var en hel hög på skärbrädan, kokade dem, skar i små bitar och packeterade i påsar för att frysa in.
Så nu kan jag laga rysk rödbetssoppa, borsjtj, hela vintern.Det är så gott,med creme fraishe till,mummmmmms.

5 kommentarer:

Ewonne sa...

Om du inte fått hjälp än angående länkar så gör man så här:
1)Markera det ord som du vill ska bli en klickbar länk t.ex. om du skulle klicka till min blogg så skriver du Ewonne och markerar sedan namnet.
2)I raden där du kan ändra teckensnitt och lägga till bilder och sånt har du en liten knapp som ser ut som ett litet jordklot med en kedja över, klicka på den!!!
3)I denna ruta skriver du in webadressen till den blogg eller var du nu vill länka!
4)Vips så har du en klickbar länk!

Hoppas du förstår min förklaring!!

Samara sa...

Tack så mycket,men det låter som ungefär det jag gjorde,jag kopierade in en webadress och klistrade i jordklotet, och då kom det upp en länk med a href ,och jag vet inte allt vad det stod,men när jag publicerade inlägget så var det helt tomt,ingen länk,varken klickbar eller inte.
Men jag ger inte upp,att göra mitt inlägg om 7 svar och försöka länka till alla bloggarna tog en timme i går,när jag har mer tid nån dag ska jag försöka med länkar igen,tack för att du vill hjälpa mig.
Kram på dig.

Jag Hellen sa...

Hej Samara.
Råkade hitta din blogg.
Cybervärlden är inte så stor som man kan tro. Ville iallafall titta in och säja hej.
Kram bea (Tradera)

Lilo sa...

Jisses... jag är helt hopplös på att lägga in länkar och annat. Måste alltid ha hjälp till sådant!
7 sanningar har jag redan blivit utmanad på, törs inte skriva sju till... då kommer ni tycka att jag är ännu mer underlig. ;) Men tack för utmaningen ändå! Och rödbetor, mums, älskar nykokta med smör, mums!

Samara sa...

Lilo,jag kollade ju i dn blogg flera sidor bak,för att se att inte du redan varit med i sanningarna,men du kanske varit med för läääänge sen då ;)

Bea (Alexandra ) : heeeeeej !
Jag har tänkt på dig.