tisdag, september 18, 2007

Svarta nejlikan

Förra onsdan var jag och min man på bio, vi såg Svarta Nejlikan, det var en förhandsvisning,vi hade fått gratis biljetter av Coop,och så hade vi rabatt på popcorn som vi fått av Ica.
Jag hade trott att filmen skulle vara trist, en ambassadör i Chile på 70 talet,låter ju inte som nåt vidare,men den var otroligt spännande,och så var det lite romantiskt ,och huvudpersonen körde svart Merca,bara det gjorde att den blev sevärd.

Nu hade jag tänkt lägga in bilder på frysens rum som vi målat om,men nåt är fel med bloggen idag,går inte att lägga till bilder,morr,vääääs.

Men jag var till tandläkaren idag,hade borta en bit av en tand och det fastnade morot där hela tiden, nu har jag fått det fixat,10 minuter och 477 kr,det kan man ju överleva.

1 kommentar:

Virre sa...

uscha, tandläkarn *burr*
Virre gillar inte tandläkaren :D

477 kr var ju iofs inte som värst.. och det var ju tur! Man vet ju som aldrig var det slutar när man är hos tandis..
men ändå.. tänk timpengen om dom har flera sånna snabbjobb..