söndag, september 09, 2007

Kräftor

Häromdan när vi kollade på kräftor på ica tyckte Claes att vi skulle köpa en förpackning. Jag tyckte det var bättre att köpa en förpackning stjärtar,man får ju mer mat för pengarna,och så slipper man sitta och peta med en massa skal,och spadet svider ju så hemskt om man har nåt litet sår på ett finger.

Jomen det blir ju mer känsla och doft om man köper med skal,menade han.
Sen kom det häftiga .
" Kan man inte ha nån sorts spray som luktar kräftor då,om man köper stjärtar " sa han.

Vi stod där vid kyldisken och jag gapskrattade rakt ut, bara tjöt av skratt.
" Kräftspray" ylade jag fram,och så garvade jag så han tyckte jag var lite pinsam.
Det kanske vi borde ta patent på ? Kan bli en storsäljande produkt =)

2 kommentarer:

Unknown sa...

hi hihiiiii...kräftspray på burk...=)

stina sa...

ja det skulle va nåt det! Fanns det skulle jag köpa stjärtar och en sprayburk till min mamma ! Fick skala kräftor åt henne i lördags för hon har reumatism och klarar inte att skala själv längre!Kram Stina