söndag, juli 22, 2007

en dag i mitt liv

Jag nappade på en utmaning på www.pyssel.net att dokumentera en dag med foton,och idag var det dags, misstänker att de andra tjejerna har mer spännande saker att visa ;)
Först slöade jag lite vid datorn,pratade i telefon mm, min man spelade fotbollspel i Nintendo ds.

Så var vi ute i solen,jag låg och läste,och tittade upp i himlen med jämna mellanrum och bara njöt av livet.

Claes vattnade blommorna,lägg märke till att mina fötter kom med på bilden.

Sen var det dags att laga middag, katten fick lite rått kött,det gillade hon.

Jag sorterade lite scrapsaker

Så här blev maten,lövbiff i sås med färska potatisar,bakta i ugn med olivolja, mmm.

Sen for  han till jobbet,och jag pysslade lite,gjorde 5 atc kort och en scrappad sida,samtidigt som jag såg på tv

Sen kom han hem framåt tolvtiden,vi åt lite till,och jag badade,här skulle det ha varit en bild av mina föttersom sticker upp ur skum,men jag glömde ta med kameran.
Så läste jag en scraptidning,och han spelade lite mer på Nintendo DS.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!
Kul att få se din dag!
Men det är väl skönt att bara få ta dagen som den kommer!
Tack för titten!
:) Elisabeth542

Anonym sa...

Kul att se din dag, lite pyssel fick du ju med, det är ju inte helt ointressant, och det ser himla skönt ut där på gräsmattan!

Anonym sa...

Vad kul med bilderna från din dag! Tack för att jag fick titta!

Bågan sa...

Härlig dag!
Kunde varit en dag i mitt liv... näää! Så lugnt får jag det nog inte förrän vid pensionen...
Semestrande Eva

Anonym sa...

Jättekul att få se din dag! Ser mysigt och härligt ut, speciellt med blå himmel och sol!