tisdag, januari 09, 2007

Katter jamar inte på kommando

Min katt har en ljuvlig röst. När hon vill gå ut så sitter hon i farstun och säger " mjaoooo " så igår tänkte jag spela in hennes söta röst med mp3 spelaren.
Men minnsan,helt tyst blev hon,inte ett pip kom över hennes läppar.
Försökte fresta med gourmet mat,hon brukar pipa i glädje över en sån burk,men nej då.
Jag la undan mp3 spelaren och gav upp.
Då mjauade kattvarelsen ! Busfrö ....

För övrigt så är dragningen i tävlingen på solstollarnas hemsida klar,och Ola sa mitt namn 2 ggr, wow =)
Ja jag vet att jag är larvig,men det är så coolt,alla som kollar in videon hör mitt namn .
Hoppas skivan kommer idag.

Här är länk till filmen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

GRATTIS!

(Våra katter är det aldrig tyst på- och om man vill få igång dem ordentligt är det bara att jama till dem - då svarar de glatt - särskilt Anton. *hihi*)

Anonym sa...

Cooolt! Attans att jag inte vann - jag gissade ju rätt! =OD

Min katt är snackig, men han gör inte mycket på kommando, då blir han lruig och skippar det... *kramis*