lördag, december 30, 2006

En dag i mitt liv. del 3


Mias Grill var nästa ställe, de hade höjt priserna oerhört, 70 kr för mitt kebabskrov,alltså kebab i bröd och strips,men det ingår fri refill på både läsk och dressing.
Claes åt kycklingsticks för 60 kr.
Jag muttrade hela tiden i kön att McD är mycket billigare.
Sen de klantarna i kassan gjorde fel,så alla andra i kön fick mat före mig,det tog ungefär en kvart,morr, väääääs,fräääääääs.
men gott var det,och deras portioner är stora.


Mycket mätta körde vi vidare och parkerade i parkeringshuset,där vi såg en cool reklamskylt =)

Efter det var vi till New York en sväng ....


nej då,jag bara skojar,vi var in i en databutik som hade sååå fin affish i tyg som avskärmare på ett ställe,jag stod där och drömde mig bort medans Claes handlade.

Inga kommentarer: