lördag, oktober 21, 2006

ja jag är lat

Nu fick jag en kommentar att jag skriver för lite också,haha.
Jo jag vet, men det har varit så mycket att jag har känslan att jag borde skriva ikapp,och då blir det så jobbigt att jag inte skriver nåt alls.

På pyssel.net är det en kampanj för Rosa bandet nu, det ordnas auktioner där alla pengarna går raka vägen till Rosa bandet, man kan även donera rakt av.

http://forum.pyssel.net/viewforum.php?f=24&sid=8aea0beef1f77c9ae07bf2f568e0965a
här är länken =)

Ikväll ska jag rensa bland mina scrapsaker, blir så arg på mig själv !!!
Köpte stickers med båt,ankare mm innan vi åkte till Tallinn, har använt en stickers sen när jag scrappat ,men nu är resten av arket borta, väääääs.
Har letar utan resultat,så det är ett tecken på att jag ska rensa o sortera lite.

Inga kommentarer: