tisdag, augusti 22, 2006

jag lyckades

Ja nu känner jag mig duktig,jag fick in 2 bilder samtidigt =)
Det tog ett litet tag att haja hur man gjorde.
Då kommer fler bilder.
De här sötnosarna hade nån klottrat på ÖBs toavägg, hoppas verkligen de får vara kvar.


Nu ska jag lägga in bilder på vad jag pysslat med på sistone, till Cybercropen som var på www.scrappiz.se förra helgen.

Den med katten är jag mest nöjd med,jag fick också många positiva kommentarer om den.
Den med gondolen däremot,ja jag tyckte jag var jätterolig,och så skulle det röstas om vilket italien-inspirerat kort som skulle vinna,
107 personer röstade,jag fick inte en enda röst !!
snyft, pip, yyyyyyyl.
Ok man scrappar ju för sin egen skull och för att bevara minnen till släkten,och kort gör man för att glädje folk,men när mitt kort tydligen är så dåligt att alla de andra (4) bidragen fick röster och inte jag,ja det är trist.

Men jag ska inte gnälla för mycket,jag ska ju vara glad att det finns utmaningar,för det är kul,jag får en anledning att tänka annorlunda än jag annars gör när jag scrappar.
nej nu går det inte att ladda upp bilder alls, jag försöker sen då.

1 kommentar:

Marie sa...

vet du, jag röstade inte i den Italien-tävlingen. så du får min röst för ditt härliga kort! Det är du verkligen värd.

ha en bra dag!
/Marie