söndag, juli 23, 2006

Skadad katt

Jag kom av mig med skrivandet här,eftersom min älskade kisse är skadad.
Sen i torsdagskväll haltar hon, hon kan inte ens hoppa upp i soffan,men det är betydligt bättre idag,men vi vet inte vad som hänt.
Hon klagar inte när vi klämmer och känner på henne,och hon äter normalt och försöker jaga flugor fast hon haltar och nästan ramlar.

I fredags var jag på marknad i Nordmaling med min mor och hennes man.
Jag fyndade en del böcker på loppis och 2 ljusmanchetter att slakta och scrappa med.
Det var auktion där också, Erold från Robinson var auktionsutropare,och mellan varven
så sjöng han,haha det har jag aldrig varit med om förr på en auktion, men kul var det, jättemysig stämning, fast vi ropade inte upp nåt.
Vi har ju redan allt och lite till.
Så åt vi pizza och hade turen att träffa på några gamla bekanta.
Hört i marknadsvimlet " Är det torsdag idag eller ? "
Svar : " jag tror det,eller är det fredag ? man tappar ju bort sig på semestern".

Ja jag kan bara hålla med dem, och nu har 2 veckor av mina 4 veckor gått, suck,allt jag skulle hinna då ? Sånt jag inte hann i vintras som jag sen skulle göra på semestern, sortera mina samlingar, frimärken,sedlar,mynt,vykort, och ta hand om släktforskningen som legat nere länge.
Det enda jag gjort är att städa och läsa,och kackla på nätet såklart ;)

2 kommentarer:

Anna sa...

Hur har det gått med lille kissen? Hoppas han är ok, stackarn... :(

kram
Anna

Anonym sa...

Vad snygg blogg du har!